Yaremmm Bskrt sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım, benim de hiç-bir sey yapasım yok nedense yerimden kalkasım gelmiyor 😄
Yaremmm Ssshhh aa öyle mi umarım bende de açılma olmuştur, pazartesi günü kontröle gidecem o zaman belli olur artık 🤗
Ssshhh Yaremmm aynen doktor açılman var suni sancıyla istersen doğurtabilirim dedi hemde ama ben biraz daha geçsin istiyorum 37 olalımda artık geliyorsa gelsin
Yaremmm Ssshhh haklısın canım, peki batmalar ne zamandır oluyor sende daha doğrusu batma başladıktan ne kadar süre sonra 2 cm açılma olduğunu öğrendin?
Ssshhh 32 den beri oluyor 34 te sancım vardı nstde erken doğum riskin var dedi 36+2 de gittim yine biraz sancı çıktı çatı muayenesi yaptı işte 2cm açılma var dedi
Yaremmm dilaraaaa ayyy bide bana sor o doğum korkusunu batmalar başladıktan sonra doğumdan korkar oldum😏🙄