Herkese selam ikinci kez buradan mezun oluyoruz darısı sağlıkla hepinize inşallah 🙏
Evet gelelim doğum hikayeme bu hamileliğim yüksek tansiyon yüzünden biraz sıkıntılı bir hamilelik geçirdim tansiyon hastası olanlar lütfen kendinize çok çok dikkat edin 14 Mart. Da rutin kontrole gittim şehir hastanesi olduğu için doktorum sagolsun dosyani oluştur randevu bulmak zor bir daha uğraşma diye dosya actirdik işte EKG kanlar idrarlar filimler vs herşey tamam bir sıkıntı yok takı konsültasyon odasına gelip gün alasiya kadar tansiyonum 14-15 lere çıktı ve acil yatış verildi daha sonra eve geldim işte hazırlığımi yaptım çünkü acil ameliyata da alınabilirsin denildi daha sonra aksam saat 8 de acilden giriş yaptım malesef tansiyonum yine 15 lerde acil yatisim yapıldı tansiyon takibim yapıldı ta ki 15 Mart sabahı 4.50 ye kadar tansiyonum dusmeyince acil sezeryana alındım tansiyonum yüzünden ameliyatim iki saat sürdü bir ara gözümü açtığımda tansiyonum monitörde 22-24-25 lerde seyrediyordu yine de çok şükür oğlumda sorun cikmadi sadece erken doğum nedeniyle kuveze alındı iki gün hastenede yattım çok şükür şu an iyiyim bu arada sonda takıldı hiç korkamyin kendinizi hiç kasmayin sadece sakın olun derin derin nefes alın gerçekten korkacak hicbirsey yok allahim yardımcı oluyor merak ettikleriniz varsa. Yazabilirsiniz rabbim tekrardan hepinizin yardımcısi olsun bizimde buraya kadarmış happy kidste buluşmak dileğiyle hepinizle 🙏🤗