Ervaa35 semaa_ ben kiraladım 2 sene önce fethiyeden şimdi her sene aynı yere gidiyoruz nasipse bu yazda gidicez.çok büyük rahatlık kimse görmüyor sizi miss😇
Ervaa35 ElaEge ripple home fethiye. Çok büyük degıl ama biz eşimle çok rahat ediyoruz sahipleride çok iyi insanlar😇