Bebeğim 22 günlük malesef memeden emmiyor bende sağıp biberonla veriyorum. Bu gece biberondan emerken herhangi bir sorun yaşamadık ama sonra biraz ilk defa kustu ben ağzını silene kadar agızının içinde kalanı yuttu. O zamandan beri hırıltılı nefes alıyor sanki burnu tıkanmış gibi. İnternette bir sürü saçma şey yazıyor akciğerine süt kaçmış olabilir mi? Böyle bir ihtimal varsa nasıl giderebilirim yani gazını çıkarmaktan başka birşey yapamıyorum suan. Hala uykusunda hırıltılı nefes alıyo. Nasıl düzelir bu