Merhabalar kızlar.Test sonuçlarım temiz çıktı ancak vücudumda kabarcıklar var.Sanırım besin alerjisi.Daha önceden de yaşamıştım çünkü çikolata ve yumurtayı fazla tükettiğimde böyle kabarcıklar oluyordu.Besin alerjisi olduğunu düşünüyorum.Bebeğe zararı yoktur İnşaAllah 🥺🥴