Hanimlar dün akşamdan beri belimde ve karnımın altında ağrı vardı ama pek aldırış etmedim yalancı doğum ağrısıdır diye uyudum saat 3 buçuk civarı şiddetli ağrıyla uyandim bı turlu uyuyamadim baktım yok geçmiyor girip bı duş aldım çıktım ama malesef halen aynı napmaliyim sizce