2bebek1 ben de sabah kontrole gittim. 39+3 üm normal doğum bekliyoruz. Sabah nst de bebeğin hareketleri çok azdı ve açılmam aynı sizdeki gibi 1 cm bile değil parmak ucu kadar dedi doktorum. Yatış ile suni sancı vererek deneyelim zaten açılman olursa suni sancıyla da olur bebek doğar, açılman olmayacaksa suni sancıyla da olmaz, bebeğin hareketleri az olduğu için tehlikeye atmayalım dedi. Ben daha gece bebeğin hareketlerini bol bol hissettiğim için 1 gün daha beklemeyi istedik eve geldik. Bebeğin hareketlerini takip ediyorum ben de hafif sancılarım oluyor ama bunlar doğum sancısı mı açılmayı sağlar mı bilmiyorum ilk hamilelğim olduğu için. İnşallah hepimiz sağlıkla ve en kolay şekilde kucağımıza alırız 🌸