ICY benimde toplam 12 taneydi dediğim ayak bilek kısmı kuyruk sokumu sırt bölgesi boyun falandı daha bir kez yaptırdım o zaman henüz sokulmemisti kimyasal gebeliğim yaptırdım söküldü adet bitti bir hafta sonra iki üç damla kadar kahverengiye leke geldi acaba dedim çok erken ama en azından aklımda kalmasın dedim kan verdim gebelik yok 🥲 beklemedeyim eğer tarihlerim değişmezse 1 Nisan gibi falan adet olucam olmazam yine teste giderim 🙂 inşallah bende güzel haberler alırım 💖