Merhaba 38+2 günlük hamileyim. Bugün boğaz ağrım ve burun tıkanıklığım başladı ayın 28inde planlı sezaryenle doğum yapıcam inşallah. Bu haftalarda antibiyotik kullanımı nasıl oluyor biliyor musunuz kadın doğum doktorum verir mi KBB doktoruna mı gideyim