2bebek1
2bebek1 canım artık senin her an gelebilir doğum. Ben benim doğumumu anlatayım sen kendin yorumla diyim. 40+1 günlüktük. Doğum başlamasa bile o gün gidecektik. 1 gün önceden hissettim sancılarımın şiddeti şekli farklıydı. Yalancı sancı sadece karın bölgesinde oluyor dediler bana. Gerçek doğum sancısına döndü vücudum tir tir titredi girdikçe sandı. O akşam sabaha kadar sancı çektim tuvaletten çıkamadım. Gerçek sancılarım başladığında kıpırdayamadım, nefes alamadım, yardım edin der gibi bakıyordum sadece. Ama sancı geçince evi bile temizlerdim o derece iyiydim. Sancılar ilk 30-40 sn ile başladı. Zaman ilerledikçe 1-2 dk sürüyordu. Sabah 7 gibi nişanım geldi zaten doktorum nişan, kanama, su boşalması olursa hemen gelin demişti. O arada 10 dk da bire düştü sancı. Aradık gelin dediler. Gittiğimde 4 cm açıklık vardı.
Senin nişanın iki parça gelmiş sanırım. Sancıların sıklaşır aralıklarla. Ama 1 saat sonra ya da 2 gün sonra olur doğumun o iş biraz değişiyor ama hazırlıklı olman lazım. Hiç korkma Allah yardımcı oluyor. Bir nefeste kurtulup, yavruna kavuşmayı nasip etsin inşallah 🌺