Ne sıklıkla olur acaba son bir buçuk saattir 4-5 defa ara ara ağrı giriyor belime vurmuyor sadece karnımda regl ağrısı gibi ama uzun da sürmüyor 1 dakika gibi bi süre oluyor bitiyor 1-2 saat içinde 4-5 defa olması normal mi yoksa daha az mı oluyor yalancı sancılar