Esim Evet CD olarak verdi. Bebeği gayet iyi inceliyor üslubu biraz sert yani mizacı sert. Cinsiyetini söyledi emin misiniz normalde kendini gizliyordu dedim emin olmadığımda söylemiyorum dedi. Öyle güler yüzlü değildi ama işini gayet ciddiyetle yapıyor açıkçası iyiydi bebişim yüzünü göstermedi eli yüzündeydi uğraştı ama hiç poz vermedi o yüzden iyi bir fotoğraf veremedi. Bir kez daha gitmek zorunda olsam yine Eray beye giderdim. Umarım sizde memnun kalırsınız ve bebişinizde bir sorun çıkmaz😊😊