Ben şehir hastanesinde doğum yaptım özel istiyordum ama muayeneye gidince birden alındım
Çok memnun kaldım ebeler hemşireler çok iyiydi sancı çektiğin yerde doğum yapıyorsun çocuğunu da orada giydiriyorlar ben sezeryane alındım sonradan ama böyle anlamışlardı sancı odamda. Eşim falan gelmişti eşe de izin var çok iyi yani tek başına sancı çekiyorsun tıp gibi herkesi sıralamıyorlar