Daha yeni boş gebelik yaşadım ve 2 gün önce sonlandırmak durumunda kaldık malesef. Bende bir belirtisi olmadı aslında aynı belirtiler tamamen ama bulantım yoktu hiç kasık ağrım vardı biraz bunlar sağlıklı bir gebelikte de olabilecek şeyler.
Ultrasonla doktor teşhisi koydu herhangi bir lekelenmem de yoktu