busraltin Sanki hiç doğum yapmayacakmışım gibi hissediyorum doğum fobisi henüz yüklenmedi ama bi yandan endişe de var 😅
Beybun_29 busraltin ilk zamankar korku vardı geçmişti ama bugün beni doğum korkusu paniği sardı oturup ağladım atak geçiriyorum son zamanlarda sanırım gün yaklaştıkça gelio korku tahmini 67 gün kaldı 🥺
yagmur_vera busraltin Şaka maka 40+4 ile sabah doğuma gidiyorum🥰😅 Ve bu güne kadar hep içimde erken doğacakmış gibi bir his oluşmuştu. Oysa gitmesem minik balığımın daha sanki hiç gelmeye niyeti yok gibi 😄
busraltin Beybun_29 galiba bende daha 3 ayım var diye bu kadar rahatım heralde 😅 Allah yardımcımız olsun
busraltin ilkgozagrim__ Allah sağlıkla kolaylıkla kavuştursun güzel doğum hikayenizi okuruz inşallah 🥰
MorKelebek54 busraltin saka maka 50 gunum kaldi 😂 sen bide 99 gunden sormasini gor zaman gic gecmiyo gibi oluyo 😂😂