Esra_dorukcan Kizlar bakar misiniz . 33. Haftamizdayiz Doktor beyin icindeki omurilik.sivisinin büyüdüğünü söylüyor buda halk dilinde hidrosefali hastaligi demekmis .suan 9 mm oldu . Her kontrole caresizce acaba buyudu mu diye gitmek cok zor . Benimle ayni durumu paylasan annelerden cevap bekliyorum
Tugbadericiii Benım geçtiğimiz 1 ayım zehir oldu 25 haftamda banada sınır üstü denildi 11mm denildi karından emar çekildim 3,4 gün önce aldım sonuçlarını vd muayene oldum çok şükür temiz çıktı sıvıda artış yoktu yapısal denildi benim esımın soyunun kafa yapıları normale nazaran bir tık daha büyük bebişiminde ole sanırım o yüzdende kafa yapısına görede sıvı oluyo kalbını bozma bol bol dua ve ya Şafi çek inş sende olumlu sonuçlar alırsın inş 🙏🙏🙏
Esra_dorukcan Insallah tek istegim bucok tesekkur ederim. Benimde öyle evde kendi kendimi yedim durdum . Oglumuda uzdum 😔😔
Tugbadericiii Bilmem mi o çaresizliği bastığım yeri bilemedım rabbimden gelen herseye razıyım dedım ama çok içim yandı 🙁 anne karnında bebek kapalı bir kutu içinde ölçümlerede çok takılmamak lazım yanılma payı çok içimi ferah tutmaya çeliş bol bol dua et 🙏🙏