Arkadaşlar saçlarım aşırı uzun ve ince telli.
Çok dökülüyor. Her taradığımda kafamdaki saç kadar bir top daha saç çıkıyor.
Bakım yapmak istiyorum. Kafamdaki ağırlığı gidermek istiyorum.
Avmdeki mağazalardan alabileceğim işe yarar güzel ve yumuşatacak krem,serum,şampuan ne olursa önerilerinizi alabilir miyim?
Lütfen yardım edin.
Saçlarımı kestirmek istemiyorum ve heryerden saç çıkıyor sinir oluyorum. Çözümü nedir?