Hanımlar 31+3 olduk bugün doğuma 60 gün var ve ben doğumu memlekette yapacağım eşimin isi nedeniyle 37. Haftada çıkabiliyoruz izne ve bu beni çok düşündürüyor bebek erken gelir mi yani bir sebep yokken ris vs daha mi erken çıkmaya çalışsak acaba rapor vs ile fikirlerinize çok ihtiyacımvar.. Bu arada erkek bebek