28Fatos28 Evet kızlar maalesef ki boyum çok kısa daha çatı muane haftam gelmedi ama normal doğum korkulu rüyam devlet hastanesi sezeryana alırlar mı sizce
Cansuu34 28Fatos28 Boyla alakası yok bence ilk gebeligimde çatı muayenesi olduğumda 3400e kadar doğurabilirsin demişti benim boyum da 155☺️
Esule 28Fatos28 boyla bi alakası olduğunu hiç duymadım ben daha önce. Anem de 1.50, 3 doğum üçü de normal.
Celinnnn 28Fatos28 önemli olan boy değil işlevi canım 😄😄😄😄😄😄 çok güzel doğurusun herkesten fazlada sütün olur
Malajin17 Canım simdi bu postta cevap verenler hep 150 😄😄ben de aynı boydayim ama kızımı 10 yıl önce normal doğurdum ve çatı muayenesinde Dr mükemmel bir doğum yapacaksin demişti. Özelde doğurdum. Şimdi ise 9 haftalık gebeyim