Smyyeince Kızlar merhaba ben 28 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini çok aşağıda hissediyorum . Sanki altımdan cikip düşecekmiş gibi geliyor . Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Acaba neden oluyor ?
Kumral60 Smyyeince Ben sanki kolunu filan rahmimden cikarcak gbi hissediyordum tekmeleri popomda hissediyordum simdi basi asagiya donmus ayaklari midemde gezio normal bunlar cnm🤗
Deletedmom128 Smyyeince Ben de ara ara hissediyorum . Böyle zonklama oluyor gibi. Otururken yürürken acıyor. 29. haftada başlamıştı bende. Şu an 33 haftalığım . Doktor Bebek büyüdükçe baskı hissi artar dedi. Dikkat etmen gereken o hissin uzun süre olmaması.
Minikdunyam Smyyeince ben 34+6 olduk ve resmen vajinamın üstünde kasıklarımda ellerini hissediyorum sanki
Smyyeince Deletedmom128 ben öğretmenim özel bir okulda günlük neredeyse 10 saate yakın çalışıyorum gun içinde hareketlilikten fazla dinleyemiyorum bebeği ama her akşam kesinlikle hep alt kısmımda oynuyor :((
Semaburak Smyyeince doktorun sorun görmediyse korkma benimde hep aşağıda oynar pozisyonuyla alakalı bazı bebişler aşağıda takılmayı seviyo ☺️
Deletedmom128 Smyyeince Dinlenmen gerek ama. Baskı hissi olduğunda mutlaka oturmalısın. O his geçene kadar en azından.
Smyyeince Minikdunyam bebegin erkek mi ? Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin insallah . Aynı durumda olan bir ben değilmişim demekki cevremde hiç duymadım ama şuan daha rahatım.
Semaburak Smyyeince tek sıkıntısı mesaneye fazla baskı olduğundan sık idrara çıkıyoruz onun dışında sıkıntı olmuyo cnm korkma ağrın sancın kanaman yoksa normal diyor hep doktorum da zaten 😊
Semaburak Smyyeince çevreye bakma sen canım bana karnın çok aşağıda erken mi doğurcan falan diyrnler bile oldu doktora sordum ne alaka dedi 😂
Minikdunyam Smyyeince kız son iki gündür maşallahı var hareketli ve hareket ettikçe vajinasa batma oluyor çiziliyor gibi 🙈 acıyor sende öyle bi durum var mı aynı hafta mıyız
Gmzcngi Smyyeince aşağıya dönmüş olabilir kafası canım ben 33 haftalık oldum bildiğim kasıklarımda ellerini sürtüyo onu hissediyorum artık 27 haftada dönmüştü bizim paşa🤭
Gmzcngi Smyyeince yok canım gelmez tabikide erken dönenler sonradan tekrar eski haline dönebiliyormuş doğum kanalına girmediği sürece sıkıntı yok bizim sıpa 27 haftadan beri aşağıda korkma☺️