mujgan-aslandogdu27 Kızlar 33 haftalık hamileyim sağ göğsünün altında ağrı var hiç geçmiyor dönerken filan ağrı yapıyor bucak kesiği gibi bazen uyuşuyor bile göğüs kafesim batıyor gibi dokunduğumda da ağrıyor böyle ağrı yaşıyan var mı? Normal mi bu ağrı.