Sema2525 40 +0 olduk kizcem hâlâ gelmedi inşallah pozitif hikayem olursa yazmak isterim doğumu başlatmak için neler yapabilirim yorgun hissediyorum bı yandan
Elifesmira Sema2525 40+2 olduk benim oğlanda hiç oralı değil gibi 😅 sancınız oluyor mu benim nişan geldi sancım oluyo 3 gündür ama tık yok
Sema2525 Celinnnn göğüs uygulamasıni sık denemedim ama ilişki için aşırı yorgun ve ağır hissediyorum 😂
sumeyra14 Celinnnn göğüs uyarılmasını deniyorum,bele masaj da deniyorum fakat 40+1 ile yolumuza devam ediyoruz
Sema2525 Elifesmira arada bı ağrı oluyor hemen saniyelik tabi 😂 Nişan henüz gelmemis bende ama akintim sankiii bı tık farklı bı renk(kırmızı pembe değil) acaba bı sorun teskil ediyormudur randevum Çarşamba günü
Beren01_ Sema2525 dün geceden beri hafif kasilmalarim var doktorda farketti alttan muayene etti hiç açıklık yok 2 cm bile olsa yatış verecekti. Perşembe tekrar kontrol dedi
irem88 Gelir gelir kızlar merak etmeyin o oraya girdiyse elbet vakti saati geldiğinde mutlaka çıkacak oradan😊Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasıp etsin evlatlarımızı🤲🏻