ilkgozagrim__ tatlibebegim_ bel ağrım çok fazla kuzu 34+5 de girdim nst şimdi 35+3 üz işte perşembe günü kontrol
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ benimde bel ağrım aşırı ya sırtım falan kopacak gibi ağrıda değil acı gibi
ilkgozagrim__ miranatlas 1 ini gördü kalp atışları yüksek dedi yüksek olunca ne oluyor ki diğerini görmedi size soruyorum işte anlayanlara
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ burda yorumlarda okumuştum çok şiddetli ağrı doğumun yaklaştığını gösteriyomuş doktoruna söyle gidince bi
ilkgozagrim__ tatlibebegim_ Ayyy demeeee kızzz daha 35+3 😪😪 34+5 de 2500 kiloydu iştee küçük dahaaa ve hastane çantası felan hazır değil dahaa kıyafetleri ütülü değil yıkalım değill ohooo
ilkgozagrim__ tatlibebegim_ yapmaz yaaa masaj aleti var ama bilmiyorum daha çok ağrır mı ki yoksa iyi mi gelir duş aldım dün biraz iyi geldi ama uzanınca kopuyor gibi oluyor sırtım o derece
tatlibebegim_ ilkgozagrim__ ağırlaştın artık ondan da olabilir belki doktoruna söyle yine nst gircen dimi kontroller artık 10 günde bir mi