Kendiliğinden bir düşüğüm oldu 2aylik gebeliğimde gece 12den ağlamalarla ağrılar sancılar çektim kıvranarak parça parça düşürerek sabah 6 gibi bebek düştü ve sancılar kesildi şimdi 2. Gebeliğimin 30+4. haftasındayım merak ettiğim konu normal doğum sancısına eş değer miydi çektiğim sancı ? Doğum korkusu sarıyor insanı sona yaklaştıkça..