Tgce_06 boyunuz varmış ben 163 üm 😁 biraz genetik bence bu mesele çokta takmıyorum yeterki evlatlarımız sağlıkla dünyaya gelsin dün bunu bir kez daha anladım sağlıkla birlikte olmaktan daha önemli hiç ama hiç birşey yok o yüzden ikinizde iyiyseniz doktorda farklı birşey söylemiyorsa gerisinin hiç önemi yok yiyin gare 😁