Msalbyrk maşallah zaten doktor siz büyük ihtimal o 1 kişi değilsiniz 144 kişinin arasındasınız dedi sadece netleştirmek için bunu yapacağız kanunen de 16. Haftada gebeliği sonlandırma hakkımız var dedi, ama ben ne olursa olsun aldırmayacağımı söyledim, ne gelirse Allahtan Rabbim bebeklerimize iyi yazılar yazmış olsun, çok teşekkür ederim