Değişik bir soru oldu ama anlatayım şimdi normal de doktorumun muayenehanesi var ve oraya gidiyorum ilk gebeliğim de tahlillere burda para vermene gerek yok devlette yaptırıp gelebilirsin ben bakarım diyordu Şuan ikinci gebeliğim yine aynı doktorumun muayenehanesine gidiyorum ikili test istedi ama burda yapalım erken gel aynı gün sonuç alırız daha iyi olur dedi fakat ücreti 2500 tl bir tek kan için bana ve eşime biraz fazla geldi açıkçası ama bi yandan da diyorum ki acaba şüphelendiği bir durum mu oldu da kendisi kan almak istedi eşim de diyor iyi de bu test aynı sonuçta devlette alsa gittiğimiz doktor da alsa aynı şeye bakacak bence devlette yada özel de sağlık sigortasından yararlanarak yaptırıp sonucu götürebiliriz bir sorun olmaz diyor siz olsanız ne yapardınız ben aşırı kararsız bi insanım bu konuda da karar veremiyorum