HaticeKubraYangn Herkese hayırlı günler dilerim doktorum Anadolu hastanesine geçtiği için bende orada Doğum yapacağım allah nasip ederse Doğum fiyatları hakkında bilgisi olan var mı? Bir de hastane iyi mi?
babyiscoming Ben de oraya gidiyorum normal doğum 2500 sezeryan 3000 tl dediler 2017 fiyatları olarak şimdi bi miktar zam gelmiş olabilir. Hastane konusunda benim de tereddütlerim var ama yenileniyomus şu ara. Sizin doğum ne zaman
HaticeKubraYangn Odalar falan nasıl acaba siz gördünüz mü? Benim insallah Nisan başı. Doktorum olmasaydı Anadolu’yu pek tercih etmezdim.