Tgbc 18 haftalık gebeyim ve kaburgamda batmalar başladı bu normal mi arkadaşlar aynı durumda olan var mı ?
baab1 Tgbc benımde 21-22. Haftalarda başladı galiba ya tam hatırlamıyorum sırt ustu yatarken ozellıkle sol kaburgam batıyor hala daha devam ediyor🥲🥲
biranneikievlat Tgbc 31+1 deyim ilk kaçıncı haftalarda başladı bilmiyorum ama kese büyüdükçe kaburgalara ve diyaframa baskı yapıyor diye düşünüyorum yani bence sebep bu ama tıbben belki başka bir sebebi olabilir. 🤷🏽♀️
Hamilebirisi_06 Tgbc normal şuan bebek yukarda olduğu için zamanla da tam tersi aşağıya baskı ve çatınızda ağrı hissedeceksiniz