Kızlar merhaba 28.haftadayım iki gündür bebeğin hareketleri çok fazla bu normal mi? İlk gebeliğim olduğu için tedirginim gün boyu mesela hiç sakinleşmedi hep bir oynama, tekme atma. Kasılıyormu acaba kasıntım mı oluyor bilmiyorum hastenuer gitsem mi yarın kararsızım bu kadar çok hareket normal mi sizce