Bende nasipse temmuz sonunda doğum yapacağım. Antalya çok sıcak bir şehir oldugu için ilk 1 hafta 10 günün ardından çıtçıtlı zıbın ile durur diye düşünerek çıtçıtlı body aldım. Onun haricinde 4 tulum, 2 tane 5li hastane cıkısı , 1 takım da isimli set yaptıracağım ama sadece tulum olarak yaptırcam 😊 yeter diye düşünüyorum. Zaten dısarı vs cıkarsın Müslim örtü vs atmak yeterli gelir üstüne :)