İyi geceler herkese. Perşembe hafif başlayan hastalığım oldu cuma ve cumartesi ilerledi haftasonu olduğu için gidemedim doktora acile de gitmek istemedim çok kalabalık daha da hasta oluyor insan, yarın gideceğim inş. Grip gibi değilim kuru öksürük nefes alırken ciğerin acıması ve öksürüğe bağlı tahrişten ses kısıklığı var. Kolay hasta olmam ama bağışıklığım düştü diye yakalandım sanırım ama bu şekilde olunca ne ilacı kullanabiliyoruz. Ne görüntüleme yapabilir dr ne antibiyotik yazabilir, gebelikte hasta olunca neler yaptınız siz bitki çayı da içmek istemiyorm haftam küçük