Merhabalar. Şuan 19. Haftamdayim bende insülin direnci yüksekliği var. Şeker yüklemesi için doktor bu hafta da yapmam lazım bir de 24 hafta da yapmam lazım dedi yani 2 defa yapılacak mış bu konu kafamı karıştırdı arkdaslar bu durumu yaşalan varmi aranız da ? Yani mecburen bende olduğu için bir defa yaptiricam ama 2 defa istemesi kafamı karıştırdı bilgisi olan yazarsa çok sevinirim 🙂