33 haftalık hamileyim ve kaç gündür boğazım şişti bugün daha fenayım ve aşırı öksürük var sağlık ocağına gideceğim ama parolanızı başka ilaç verir mi sizce gebeliğin 18.haftasinda da olmuştum yeni diye bana paroldan başka birsey vermemişti şimdi verirmi kızlar çok kötüyüm