Önceki hamileliğimde de öyleydi biliyorum hareketleri böyle derinden derinden oluyor.Bu bebegime 17+4 üm 2 gündür böyle dısarıdan gözükmeyen dısarıdan böyle nasil desem anlik vur kac taktigi gibi diyeyim 😅 epey icerde nasil desen kipirti desem degil baloncuk patlamasi desem degil tarif edemiyorum derinde bir his gibi anlik bir sey hissediyorum o bebek hareketi dimi ? Önceki hamileligim 4 yıl önceydi herhalde ondan unuttum ilk nasildi diye plesentanin hareketleri algilamada gecikme yaptigini biliyorum anterior plesentasi olanlara tekrar sormak istedim sizlerin de mi öyle ? Özellikle gece yattigimda ya da arabadaysam bu hissi farkediyorum ayaktayken falan yok