Hanımlar merhaba 26+3 haftalık gebeyim ilk gebeligim sezeryan ve bu sorunu yaşamadım 2-3 haftadır uzun süre yürüdugumde tuvalete gittiğimde iç çamaşırım su oluyor sürekli banyo yapıyorum balık gibi oldum artık inanılmaz rahatsız edici bir durum sizinde başınıza geldimi ? Bu arada bebeğimin tüm hareketlerini aşağıda hissediyorum hatta bazen afedersiniz ama ayağı faaln bianda çıkacakmis hissi yaşıyorum bundan kaynaklimidir ?