Yagmur1991
26 haftalı hamileyim sabah güzel kahvaltı yapıyorum ama ondan sonrası yok akşam yemeğini çok az yiyorum öğlen muz ceviz yiyorum kendimi bebeğime karşı suçlu hissediyorum acaba fazla yemeyerek bebegimi aciz ediyormuyum 1 haftadır böyleyim nolcak bilmiyorum