hz_cicek biraz beslenme tarzını değiştirmen gerekiyor canım normalde bir öğünde aşırı yiyoruz tıka basa doluyoruz bu dönemde ara öğünleri fazla tutarsa günde 2,3 ara öğün senin yemekleri çok tüketmemeni sağlar bu da hazımsızlık yapmamış olur sende. Öneri de istersen doktoruma danıştım taze zencefili bir parça suyunun içine at öyle gün boyu iç demişti doktorum bundan da fayda gördüm ben 6+6yim ben de