Merhaba
Benim yıllardır olan pcosum var. Eşimde bir sıkıntı yok. Ancak ben ilaçsız en fazla yılda 2 kere regl oluyordum. Birçok kan değerim normale yakındı. Rahim filmimde de bir sıkıntı çıkmadığı için doktorum önce aşılama önerdi. İlkinde tuttu. Şimdi 30 haftalık hamileyim. Umarım senin için de her şey harika olur. Ben de çok endişeliydim. Sürekli olumsuz şeyler duyuyor ve okuyordum. O yüzden endişe etmemen için yazıyorum. Benim o dönemde umut dolu şeyler duymaya çok ihtiyacım vardı çünkü. Dualarım seninle