Merhaba arakadaşlar ben en son Ocak 18 regli oldum. Beta değerlerim doktora göre yavaş ilerledi. İlk gebeliğim de dış gebelik olmuştu bir sene önce. Şuan da kese oluşmuş ama içinde emriyo yok 15 gün sonra gel dedi 25 de muanne olmam lazım acaba benim gibi bebeği sonradan oluşan var mı?