Fatma-Zehra-gunes- Hamilelikte etli çiğ köfte zararlı diyorlar ama biz hep yediğimiz için o o toksoplazmayı geçirmiş virüsü almış tahlilde çıktı yani , diye sıkıntı olur mu yesek ?
RavenV Fatma-Zehra-gunes- Çiğ et her zaman sakıncalı. Gebeyken tartışmasız yasak. Etsiz yiyiverin bir süre.
Nurincbyrz Çiğ yemek sakıncalı diye biliyorum köfte yiyorum ama hep etsiz yiyorum acaba onda bir sıkıntı olur mu?
Fatma-Zehra-gunes- aslanbeyy bizim büyükler hep yemiş hamileyken valla bende onu çok seviyorum o yüzden dayanamadım yedim
Mzzz Fatma-Zehra-gunes- büyükler şunu yemiş şöyle yapmış diyerek davranırsanız vay halinize diyorum nereden biliyorsunuz bir şey olmadığını eskiden doğan her çocuk sapasağlam mıymış eskiden doktor yokmuş bilgi yokmuş e sizin elinizde telefon bile bile dayanamadım yedim neyinvnesi anlamadım etsiz olmazsa olmuyor mu dayanamayıp yediyseniz her seyide goze almissinizdir herhalde bu arada bir şey olacağını sanmıyorum bir dahada yemeyeceginize eminim
BabyAta Fatma-Zehra-gunes- yani bile bile iki tabak yemeniz çok tuhaf son pişmanlık bir şeye faydası yok. Burda çoğu kişi bir kereden bir şey olmaz diye gaz veriyor millete nerden biliyorlarsa olmayacağını. Bilmiş bilmiş konuşuyorlar biz hep yiyoruz diye aynen devam etsinler
Fatma-Zehra-gunes- Sizden ricam cevap yazmayın bu gönderiye çünkü psikolojik olarak daha kötü oldum yanıtlarla rica ediyorum
Bguzeel Fatma-Zehra-gunes- bende yemiştim hamileyken kızımda. Etli oldugunu bilmeden Diyarbakırda 🤣🤣 meğer etliymiş velhasıl şükür bişey olmadı. Gerçi öyle çok abartmadan yemiştim. İnşallah bişi olmaz olan olmuş bundan sonrasında dikkatli olursunuz
Fatma-Zehra-gunes- Bguzeel çok sevindim kızınızın sağlıklı olmasına bi daha yer miyim amannnnn dündendir kafayı yiyecektim