Ayse_nur_kayma13 Kızlar 15+3 haftalık bebeğim. Sol boşluk tarafım ve sol arka sırt boşluğum çok ağrıyor. Normal mi sizce ? Yaşayan var mı acaba ?
Sevcan62 Bende 17 haftalığım sırtım ve yanlarım cok ağrıyor yatınca batıyor ama normal herhalde gebelik ilerledikçe sırt ağrısı oluyor