Aselmihraa Kızlar meraba ilk hamilelegim ama maalesef fiyatlar çok artmış doğum için pendik hospitala giden varsa yazar mi
tugba_kck_1987 Pendik bölgesinde en uygun hastane orası bildigim ama ablam doğum yaptığında hiç memnun kalmadık bekleki hemşire gelsin 2 gün kaldık bi kere odayı temizlemeye kimse gelmedi gece desen bebek ağlıyo sut gelmedi diye mama isticem katta kimse yok hepsi yatişta araki hemşire bulasin. Tek memnun kaldığımız doktordu olcay hanım sanirim ismi. Ama memnun kalan insanlardan duyarak gitmiştik bizim beklentimizi karşilamadi ama sebebi fiyatlar daha uygun ilgi alakada oma göre oluyo sanirim
Aselmihraa tugba_kck_1987 ben normalde cihan polikinlikte cüneyt beye gidiuorum6 ama orda doğum çok pahali evet olcay hanımı duydum eşimin kuzeni ona gidiyordu ama şimdi siz diyince kararsız kaldım özel odami acaba
tugba_kck_1987 Yani memnun kalanda çok ama belki biz fazla ilgi bekledik bilemiyorum. Odalar tek kişilik refakatçi koltuğu var çok küçük değil yeni dekore edilmiş belli ben sadece hemşirelerin ilgisiz ve umursamaz tavırlarında rahatsız oldum azarlar gibi sert sert konuştu ama sabah gelen hemşire daha naifti bizim sansimiza artık bebekte annede sağlıklı çıktık hastaneden ya çokta takmadık
Mervenin İkili testimi ve ayrıntılı ultrasonu fiyatları uygun olduğu için orda yaptırdım ama gerçekten hiç özel hastane gibi değil devlete git daha iyi arkadaşım. Çok ciddiyim bu konuda çalışanları umursamaz bişey soruyorsun kendi bilmiyoki sana bilgi versin. Testler için gidile bilir fiyatlar sebebiyle ama ben şahsen iki kere gittim dahada gitmem heralde büyük konuşmıyım ama 😅 bölgeye gidiyorum bu arada kontroller için doğumuda nasip se orda planlıyorum.