Anne adayları yada tecrübeli anneler serum fizyolojik işini napalım yaz bebesi olacak kısmetse bizim ki malum nemli hava kurur üst hava yollarımız 🙄 nebulizatör aldım ama kullanırmıyım serum fizyolojik bilemedim siz nasıl, yapıyosunuz yada yapacaksınız