Seher05_ kayınvalidem aldı bu süpürgeyi bende alacaktım hemen denedim vazgeçtim çok ağır ve hantal ıslak başlığını bile kullanmamış 4-5 ay önce aldı bu arada , hala daha eski süpürgesini çıkartıp süpürüyor Philips in süpürgeleri bana ağır geliyor zaten ama bu dahada ağır bir model