Esrakr Merhaba arkadaşlar.. Normal dogum istiyorum 32.haftadayim. ama doktorum bebegin kafasinin 2 hafta büyük olduğunu normal doguma engel olabileceğini büyük ihtimal sezeryan olacağımı söylüyor. benimle ayni sorunu yaşayan ve normal doğum yapan var mi.?
bulutunannesi33 Esrakr dgru cnm benm bebısım hem kıloludu hemde koca kafaydı cıdden de koca kafaydı acılmam oldu sancm oldu nısanım geldı ama bası kanala gırmedı asla sezeryan oldm
enfla Esrakr kardeısımn kafası buyuktu annem normal ıstemıs ısrarla doktor son anda yok kafası buyuk doguramazsn demiş sezeryan olmus. hala koca kafalı 😄 bnce zorlamayın alttan dikiş atılması daha zor sonrasında 🙂
Burcinkmslgl Esrakr Benim bebeğimde 2 hafta önden diyor 36 haftalığız ama 38 çıkıyor doktor doğum hakkında birşey demedi bpd:94 mm 38 haftayla uyumlu hc:336 mm fl:73,5 ac:321 mm 3094 gram sezeryan yapar mı acaba 😒😑
Esra_dorukcan Banada önde gidiyor dedi . Icindeki sıvı da büyüyor dedi buda halk dilinde hidrosefaliymis 😔 caresizce her kontrole acaba bu hafta da büyüdü mu diye gitmek cok zor . Keske kafası onde gidiyor olsaydı oğlumun
Dmn-rumeysa81 Benim de kafası 3 hafta önde gidiyor genetiktir dedi doktor ama inşallah normal doğumu etkilemez endişeliyim 😣