fatmanurrr95 Kızlar sağ elimin parmak uçlarında yaklaşık bi haftadır uyuşma var ama tüm gün devam ediyo karıncalı böyle hiç başına gelen var mı?
Yesimtknr fatmanurrr95 1 haftadır benim de öyle maalesef bir de ağrıyor doktora gittiğimde söyleyeceğim
Busramom07 fatmanurrr95 evettt bennn ne yapsam geçmediii dün kaynanam biraz kantaron yağı sürdü ovdu sonra sıcak su ile ov hafif yıka dedi çok iyi geldi dene
Merveaframiray Bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum hemde uzun süredir doktoruma söyledim tansiyonum yüksek olmadığı için ve çok ödemim olmadığı için sorun olmadığını söyledi. Ama tansiyon yüksekse idrarda protein kaçağı olabiliyor doktora danışmakta fayda var derim
fatmanurrr95 Endişelendim açıkçası geçmemesi çok anormal. Bi idrar tahlili veriyim yarın aşı olucaktım aile hekimine de bi sorayım
Muratseyma2015 İnan bugün bende bunu netten araştıyordum 20 haftalık hamileyim sağ bacağımda var 2 kere oldu böyle karanıcalı hissiz gibi bacağım