29+6 haftalık hamileyim dışarda 1.5 yaşında oğlumla eve giderken ayağım burkuldu düştüm. Üstüne basamıyorum çok kötü bir haldeyim. Zar zor yardımlarla eve gittim ordan hastaneye gittik ama röntgen vs çekmedi çatlak kırık var mı bilmiyorum. Hamilelikte röntgen çekilebiliyor mu ona göre yarın ortopediye gideceğim ? ( bu arada bebekte bir sıkıntı yok çok şükür)