Kahvemsi-05 Aysenuer Normal Canım bendede oluyor bebek toplanıyor o yüzden, o sertlik normalde bebek. Her hamileler yaşıyor bu durumu
imbrosmerve Aysenuer daha dün doktoruma sordum. 17. haftamda hele çok yaşadım şuan 19 haftalık hala ara ara yaşıyorum. Normal dedi doktorum ama siz yinede bi doktorunuza sorun🌸