Bu nasıl bir laf ya… Günde 4 kez parol aldığım oldu.(Doktor ve disci onayı ile-doktorum prof,dişçim egitim verecek düzeyde çene cerrahı )O doktor hiç 20 lik diş ağrısı çekmiş mi acaba,ağrı kesici bile doğru düzgün kesmiyor insanın hayatı felç oluyor ağrıdan … İltihap varsa antibiyotik kullanmanız gerekiyor diye biliyorum ben kullandım başka türlü geçmiyor ve asıl zararlı olan iltihap…